Subject: GDPR
From: Eerika Õun <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jan 2024 10:28:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan teile ettevõttest AS G4S Eesti. Otsime inimest, kes tuleks ja 
räägiks meile andmekaitsest ja isikuandmete töötlemisest. Eriti hea, kui 
suudaks seda panna ka natukene meie vaatesse ehk turvaettevõtte 
vaatevinklisse. Kas teil on organisatsioonis selliseid inimesi, kes käivad 
sellistest asjadest rääkimas ja kas meil oleks võimalik enda juurde kutsuda 
selline inimene nendest asjadest rääkima?

Parimate soovidega

Eerika Õun

Koolitusjuht

AS G4S Eesti

Vesipapi 2

12916 Tallinn

Mob +372 582 27 440

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

G4S, An Allied Universal® Company

www.g4s.ee <http://www.g4s.ee/>

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid 
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.
E-mail may include confidential information intended solely for the personal 
use of the addressee.